torstai 1. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 1: Q&A











Heipsan!

Ja tervetuloa joulukalenterimme pariin. Elikkäs. Päätimme että teemme nyt joulukalenterin. Jaoimme sen niin että 1 ja 24 luukun teemme yhdessä. Parilliset ovat sitten Kikin tekemiä ja parittomat Pinkun tekemiä. Jokapäivä siis vähän kuvia. :3

Ajattelimme että tämä ensimmäinen luukku olisi ollut Q&A. Mutta kysymyksiä tuli hyvin vähän. ):
Laitoimme tästä ilmoituksen varmaan liian myöhään tai jotain. Tässä nyt nämä muutamat kysymykset.


1. Minkä ikäinen Sora on?
Sora: Olen yksitoista. :3


2. Sakuralle: Onko kivaa olla Kikin nukke?
Sakura: Onhan se ihan mukavaa, tosin kiki kerkiää kuvaamaan meitä aika harvoin.


3. Linille: Kuva huoneestasi?
Linn: Öh... se on aika sotkuinen. Laitan sitten kun se on siisti.

4. Islalle: Lempivaatteesi?
Isla: Farkkushortsit tai harmaan pinkki neilottu pipo ovat kyllä aika mukavat.

5. Seelalle: Onko kivaa olla kuvattavana?
Seela: Riippuu kyllä myös asennosta mutta yleensä ei.

6. Pinkulle ja Kikille: Lempipuuhanne?
Pinkku: En ole varma. Tykkään kyllä kovasti lukemisesta ja tietysti kuvaamisesta. ;3
Kiki: Pidän lukemisesta, piirtämisestä ja valokuvaamisesta.

7. Linin, Islan ja Seelan mallit?
Linn: Olen pullip Callie.
Isla: Olen dal Heiwa.
Seela: Mikä ihmeen malli???
Pinkku: Seela on pullip Romantic alice pink version.

8. Kaikkien nukkejen ikä?
Isla: Olen 12
Linn: Olen 16 eli vanhin. ;)
Seela: Olen 14. Mutta olisi kyllä hauskaa olla vanhin.
Sora: Olen 11, eli joukon nuorin.
Sakura: Olen 13.

9. Mistä se pupu asu on?
Pinkku: Sen pinkin pupuasun joka on ollut joskus Seelan päällä olen tehnyt itse.

10. Mistä nukkenne on ostettu?
Pinkku: Olen ostanut kaikki Kilalasta.
Kiki: Sakura on amazonista ja Sorasta en tiedä, sillä sain Soran lahjaksi.

11. Soran ja Sakuran lempiruoat?
Sora: Inhokkiruokia löytyy paljon enemmän kuin lempiruokia, joten on vaikea sanoa.
Sakura: Pidän erilaisista salaateista. Kanasalaatti on ehkäpä suosikkini.

12. Soralle: Kuka on tehnyt siniset vaatteesi?
Sora: Siniset talvivaatteeni on tehnyt Kiki.

13. Mikä nukke Sakura on?
Kiki: Sakura on Licca-chan sweet paradise, eli vähänniinkuin japanilaisten barbie tms.


Siinä oli kaikki vastaukset tälläkertaa. Huomiseen.









6 kommenttia:

Pienetkin sanat piristävät päivää, joten jätäthän palautetta rohkeasti! <3