lauantai 12. lokakuuta 2024

Sininen uni


Heii!!
tää postaus on roikkunut mulla luonnoksissa jo useamman viikon, mutta nyt viimein muistin tämän julkaista!!
Syksy hiipii pikku hiljaa kaupunkiin, ja minä takaisin tänne Bloggerin äärelle.
Ennen kuin sukelletaan syksyn kuulumisiin ja tunnelmiin, palataan vielä hetkeksi kesän alkuun. Ehdin hyödyntämään kukkivia puita kuvissani ennen kuin lähdin muualle päin Suomea kesätöihin, nää oli ihanat kuvausreissut!








Kesän olin siis eri kaupungissa nukkejen kanssa, joka kyllä välillä harmitti. Onneksi alkusyksy on kuitenkin ollut myös tosi hyvää kuvausaikaa! (Ei sillä, että hirveästi olisin kyllä kuvannut :) )
Mutta joka tapauksessa mulla on ollut tosi hyvä syksy, yliopistossa on kivoja kursseja meneillään ja opiskelukaupunki tuntuu erityisen kivalta, kun kesän oli muualla. 

Seuraavat kuvat otin syyskuun puolella, vieläkin siis kukki! Nuo siniset kukat ovat mielestäni jotenkin maagisen näköisiä, olin niin iloinen, että ehdin ottamaan niiden kanssa kuvia. Pieni uninen pupu saapui niiden sekaan nukkumaan <3







Samalla reissulla nappasin myös muutaman kuvan Lounasta, hän on ehdottomasti syksynukke, täytyy kyllä ottaa ruskakuvat ehdottamasti siis ainakin Lounasta!




Ensi kerralla julkaisen sitten "ihan oikeita" syksykuvia, palataan silloin!

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ((en tajua mitä mun kommentille tapahtu siitä vaan hävis puolet ashgjkd anyways)) KESÄ!!!! niin hyviä kesäkuvia molemmat!! mutta syyskuvia myös odotellen... <3

      Poista

Pienetkin sanat piristävät päivää, joten jätäthän palautetta rohkeasti! <3